بست رویو

بست رویو ، اولین مرجع مقایسه کالاها برای کمک به خرید بهتر در ایران می باشد. هدف از راه اندازی این سایت، معرفی و بررسی و مقایسه بهترین کالاهای ایرانی و خارجی می باشد که منجر به ارتقا سطح دانش و انتخاب آگاهانه تر برای خرید می گردد. BestReview بصورت کاملا بی طرفانه به مقایسه کالاها پرداخته و به هیچ تولید کننده و یا وارد کننده ای وابسته نیست. در BestReviw برای هر کالا یک صفحه اختصاصی وجود دارد که در ابتدا یک راهنمای کامل خرید برای آن ذکر شده سپس در یک جدول ده محصول برتر مقایسه می شوند. در ادامه ده محصول برتر بصورت ریز بینانه بررسی و نقات قوت و ضعف هر محصول بیان می شود. تمامی محتوای این سایت کاملا اختصاصی بوده و توسط بهترین نویسندگان ایرانی در حوزه نقد و بررسی کالاها نوشته می شود. تیم BestReviw وسواس و تعهد فوق العاده بالایی در کیفیت مطالب و بی طرفی در انتخاب بهترین کالاها دارد.   منبع : https://bestreview.ir

دانلود رایگان مبانی نظری تجارت الکترونیک و خرید اینترنتی

&

مبانی نظری تجارت الکترونیک و خرید اینترنتی

RSS feed.

  • مبانی نظری تجارت الکترونیک و خرید اینترنتی
    مبانی نظری تجارت الکترونیک و خرید اینترنتیدسته: علوم انسانی
    بازدید: 1 بار
    فرمت فایل: doc
    حجم فایل: 58 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 23

    مبانی نظری تجارت الکترونیک و خرید اینترنتی دانلود رایگان مبانی نظری تجارت الکترونیک و خرید اینترنتی

    قیمت فایل فقط 11,550 تومان

    خرید

    توضیحات :

    مبانی نظری تجارت الکترونیک و خرید اینترنتی در 23 صفحه در قالب Word قابل ویرایش.

    فهرست مطالب :

    تجارت الکترونیک و خرید اینترنتی

    اینترنت

    2-2- تجارت الکترونیک

    2-3- مراحل تجارت الکترونیک

    2-3-1- چند مدل تجاری در تجارت الکترونیک

    2-3-2- فروشگاه ها

    2-3-3- گروه سوم( بازار)

    2-3-4- جوامع مجازی

    2-3-5- ارائه دهنده خدمات زنجیره ای- ارزشی

    2-3-6- حراج یا مزایده الکترونیکی

    تجارت الکترونیکی از نوع تجارت با مشتری یا معامله با مصرف کننده (B2C)

    2-4- بازاریابی الکترونیک: برقراری ارتباط با مشتریان

    2-5- بازاریابی اینترنتی – بازاریابی الکترونیک

    2-6- مدیریت روابط مشتری در بازار الکترونیک

    2-7- خدمات موسسه ای

    2-8- خدمات مشتری مداری

    2-9- تاثیر طرح و کارایی وب سایت در خرید اینترنتی

    2-10- مزایای خرید اینترنتی

    2-11- معایب خرید اینترنتی

    2-16- پیشینه تحقیق

    2-16-1- پیشینه تحقیقات انجام شده در داخل کشور

    2-16-2- پیشینه تحقیقات انجام شده در خارج از کشور

    فهرست منابع

    بخشی از متن :

    تجارت الکترونیک و خرید اینترنتی

    اینترنت

    مفهوم اینترنت در اوایل دهه 1960 برای بخش دفاعی ایالات متحده بعنوان روشی برای حفظ ارتباطاتی که در نتیجه یک حمله اتمی از بین رفته بود به کار برده شد. در سال 1962 یک شرکت یک تکنولوژی مهم در ارسال داده ها را به صورت بسته های مجزا دریافت که بعداً یک معیارالزامی برای اینترنت شد (جفریور دیگران،2001).

    در سال 1969 آژانس مطالعات عالی کار خود را شروع کرد که هدفش ساختن یک شبکه ای بود که محققان از دانشگاههای مختلف قادر باشند که با هم صحبت کنند (تریپر، 2000). سرانجام در سال 1983 آن به شبکه نظامی تبدیل شد بدین صورت که این شبکه برای بخش کشوری و غیرنظامی اختصاص یافت (جفری و دیگران، 2001).

    شبکه مذکور در نیمه های دهه 80 تجدید گردید و شبکه بنیاد ملی علم نامیده شد در طول آن مدت بسیاری از شبکه های دانشگاهی آمریکایی و اروپایی به شبکه اصلی متصل گردیدند(سیسون،2000).

    در سال 1989 فیزیکدانان کشور سوئیس آزمایشگاه اروپایی فیزیکی به ریاست بیرنز یک روش تخیلی موثر و کارائی را برای گروه های خبری پراکنده در نواحی جغرافیایی مختلف برای تبادل اطلاعات با تعریف پروتکل ابررسانه ،پروتکل انتقال مافوق متن، سند متنی استاندارد، و زبان برنامه نویسی بوجود آوردند و این مبنا و اساسی شد برای شبکه گسترده جهانی که در حال حاضر مشهورترین و عمومی ترین بخش اینترنت می باشد (جفری و دیگران، 2001) در اوایل دهه 1990 شبکه گسترده جهانی به کار برده شد و این امر به کامپیوترها این اجازه را داد که به چند رسانه مثل سند متنی، نوشته های تصویری، ویدئوها و... دسترسی داشته باشند. در 1993 یک تکه جدیدی از نرم افزاری که موزایک نامیده می شود بوجود آمد که بوسیله گروهی بنام ماکر اندرسون یک دانشجوی 22 ساله در دانشگاه ایلی نویز رهبری می شد، و این اولین نرم افزار مرورگر اینترنتی بود. این نرم افزار بصورت یک وجه مشترکی به کار برده شد که به کاربران کامپیوترهای ویندوز،اَپِل مکینتاش و... اجازه کار می داد (جفری و دیگران، 2001).

    در سال 1994نتس کاپ یک مرورگر شبکه ای که مجهز به موتور جستجو بود توسط همان گروه ارائه شد. آنها سیاست های قیمت گذاری و بازاریابی را اتخاذ کردند که به نتس کاپ در کوتاه مدت حق انحصاری در میان کاربران می داد. مرورگرهای دیگر مثل اینترنت اکسپلورر هم توسط شرکت مایکروسافت ارائه شد که برجستگی زیادی از خود نشان داد. همچنین، با ترکیب و پیوستگی مرورگر شبکه ای، بسیاری از وب سایت ها، جستجوی کلمات کلیدی را تسهیل نمودند که از آنها تعدادی دیگر از مرورگرها مثل یاهو بوجود آمدند. با این وجود، بسیاری از شرکت های اینترنتی با تبلیغ در صفحه خانگی یک موتور جستجو بازدیدکنندگان زیادی را جذب کردند. این یک تاکتیکی بود که توسط آمازون بطور گسترده مورد استفاده قرار گرفت (باندیو،2002).

    بسیاری از شرکت ها هم اکنون صفحه خانگی خود را دارند و در بیشتر موارد قابل پیش بینی هستند مثل ایبی که به مصرف کننده اجازه می دهد تا بدون نیاز به جستجو مستقیماً به وب سایت دسترسی پیدا کند.امروزه اینترنت برای همه کسانی که آرزوی استفاده از آن را در سرتاسر جهان دارند وجود دارد. اینترنت و شبکه گسترده جهانی با تغییرات عمیق و شگفت آور در دنیای تجارت تحول دیگری را آغاز کردند (باندیو،2002). امروزه اینترنت نه تنها تکنولوژی را آورده بلکه روش های متفاوت انجام کارها را در دنیای گسترده تحت تاثیر قرار داده است.

    در حال حاضر دانشگاه ها می توانند به گروهی از دانشجویان بین المللی آموزش دهند و درس ارائه کنند، گروههای متفرق اعم از کارگران می توانند با استفاده از نرم افزار گروهی که بر روی اینترنت قابل اجرا است بر روی یک پروژه کار کنند، شرکت های چند ملیتی می توانند تولیدات خود را با قیمتی ارزانتر از کار به کشورهای دیگر منتقل کنند وبا آنها در تماس باشند و افراد عادی می توانند با دوستان و خویشاوندان خود در سراسر جهان بدون نیاز به پرداخت مبلغ زیادی برای آن درارتباط باشند و همچنین معامله و تبادل اطلاعات می تواند به آسانی بین اشخاص یا گروهها انجام یافته، به قیمت ها و محصولات دست یافته و تا حدی با هم مقایسه گردند.

    در دنیای تجارت امروزی، اینترنت تقریباً همه نوع گوناگونی را دارد، و این تنوع در تجارت مشوق و محرکی در مسیر تصمیم گیری مصرف کننده است (باندیو،2002) این روزها تولیدات یا محصولات اشباع شده و استراتژی های بازاریابی در توانایی شرکت ها برای جذب مشتریان قرار داده شده است. بنابراین، مشتریان، هم اکنون در جایگاهی هستند که تقاضای خدمات بهتر، سریع ودسترسی آسان به اطلاعات دارند که می تواند برای تولید تفاوت ها، تشابه ها، نشان تجاری و ....باشد.اینترنت از یک طرف ارائه خدمات را تسهیل کرده و از طرف دیگر شرکت را در معرض یک محیط عدم ثبات قرار داده، به صورتی که اگر شرکتی نتواند جوابگوی تقاضایی باشد قادر به رقابت هم نخواهد بود.با توجه به مفهوم استرتژی برد-برد، اینترنت امروزی نه تنها مسیر تجارتی را که باید انجام گیرد متحول کرده، بلکه باعث بوجود آمدن مفاهیم بسیاری گردیده که در آن، رابطه بین تجارت و مشتریان در حفظ و بهبود و اصلاح تجارت الکترونیک قرار داده شده است. تنوع و گوناگونی تجارت الکترونیک باعث بوجود آمدن فعالیت های زیادی گردیده که مثل یک قالب وچارچوبی برای مفید بودن آن استوار گردیده اند. با این همه این چهارچوب بر طبق شکل (ایفرایم توربان و دیگران، 2008) می باشد که در نمودار زیر نشان داده خواهد شد؛

    2-2- تجارت الکترونیک

    هنگامی که اینترنت جنبه تجاری به خود گرفت و کاربران جمع شدند تا در شبکه گستره جهانی در اوایل دهه 1990 مشارکت کنند، مقوله و عنوان تجارت الکترونیک ابداع و اختراع شد. کاربرد آن برای اولین بار در دهه 1970 با ابداع و اختراع صندوق انتقال الکترونیک مطرح شد. سپس تبادل آمار و اطلاعات الکترونیکی (EDI) پیش آمد.EDI مجموعه ای از شرکت های مشارکت کننده را از موسسات مالی به تولیدکنندگان، خرده فروشان، خدمات رسانان و دیگر انواع تجارت گسترش داد(ایفرایم توربان و دیگران،2008). دلیل انجام آن عمل این بود که روشی ساده برای خودکار نمودن خریدها ارائه می داد.علاوه بر آن، به مغازه ها و فروشگاه ها اجازه می دهد فروشندگان را با پایگاه اطلاعاتی موجودی انبار خود مرتبط سازند. این خود نیازمند یک شبکه ارتباطی خصوصی گران بین دو شریک تجاری است (پیرکیول استرونیک،2001).

    از نظر اطلاعاتی، تکامل تجارت الکترونیک شامل سه فصل است. در نسل اول، سیستم ها با هم ارتباط دارند و فایل ها می توانند از یک سیستم به سیستم دیگر ارسال گردند. در دوره نسل دوم، تکنولوژی جدید و اینترنت این امر را هم برای شرکت ها و هم برای مشتریان ممکن ساخت که از طریق اینترنت خرید کنند. در طول دوره نسل سوم، شبکه ها و زنجیره های ارزشی مختلفی با هم مرتبط شدند. سپس شرکت ها و گروههای تجاری و منابعی که در سیستم، برای برنامه ریزی و تقسیم فهرست کالای تولیدی بوجود آمدند. تجارت الکترونیکی یک فرم و شکلی از روابط تجاری آنلاین است که می تواند در کل فرایند خرید و فروش وجود داشته باشد. دامنه و حدود خرید و فروش الکترونیکی تقریباً برای هر شرکتی یک انتخاب ماندنی است و تجارت الکترونیک در تغییر و تبدیلات تجاری می رود که امری رایج و عادی گردد. به علت این رواج بسیاری از شرکت ها با معرفی ظاهری خدمات آنلاین خود بر روی عرابه گردیده اند؛ بیشتر وبسایت ها ضرورتاً اطلاعات محصولاتی را که خود می فروشند ارائه می دهند (ناندیو،2002).

    به همان نسبت که تجارت الکترونیک رشد پیدا می کند، توسعه آن متوقف می شود تا در محدوده خرید و فروش کالای مصرفی باقی بماند. این برای مدیران ارشد یک اجباری خواهد بود که در مورد روشی که یک تکنولوژی برای موفقیت بهتر در یک کار تجاری مورد استفاده قرار گیرد. بنابراین، شبکه گستره جهانی معنی و ارزش اطلاعات و تکنولوژیی که ما را به ارزیابی رابطه بین این دو راهنمایی می کند را مورد بازخواست وسوال قرار می دهد. برای مثال کار و تجارت می تواند مزایا و منافع خود را در تبادل اطلاعات در نمونه priceline.com پیدا نماید (بانیدیو،2002).

    معرفی تجارت الکترونیک همچنین شامل کاربرد و استفاده از تکنولوژی های داخلی هم می شود. این تکنولوژی برای توسعه یک ساختار زیربنایی مورد استفاده است که اثر آن به یک شرکت این توانایی را می دهد که منابع اطلاعاتی خود را با شرکای تجاری و مشتریان هم در سطح منطقه ایی و هم در سطح جهانی سهیم نماید. با این تکنولوژی ها شرکت ها همچنین خدمات بهتری را ارائه می دهند و این خدمات را در شکل رقابتی و سودآور انجام می دهند. براساس این تاثیر، بسیاری از شرکت ها امروزه، این نیاز را احساس می کنند که اهداف خود را بازنگری کرده، فرایند تجاری خود را دوباره نوسازی کرده، و روش های جدیدی را نسبت به فرصت ها و چالش های پیشنهاد دهنده تا در تجارت الکترونیک مشارکت کنند.

    باندیو تغییر و تبدیلات یک شرکت در عصر اینترنت را بعنوان یک فرایند تحولی در چهار مرحله توصیف می کند که عبارتند از بروشور، تجارت اللکترونیک، داد و ستد الکترونیک و در نهایت شرکت الکترونیک (باندیو، 2002).

    قیمت فایل فقط 11,550 تومان

    خرید

    برچسب ها : مبانی نظری تجارت الکترونیک و خرید اینترنتی , دانلود رایگان مبانی نظری تجارت الکترونیک و خرید اینترنتی

 

 برای توضیحات بیشتر و دانلود بر روی عنوان زیر کلیک کنید

دانلود رایگان مبانی نظری تجارت الکترونیک و خرید اینترنتی

راه های موثر برای شستن لباس های زیر سفید با حفظ رنگ آنها

راه های موثر برای شستن لباس های زیر سفید با حفظ رنگ آنها

 

معمولا اکثرلباس زیرها که بفروش میرسند، سفید هستند. اما سفید نگه داشتن لباس زیرها برای همیشه، بسیاردشوار است، چون مدام در معرض تماس با لباس های دیگر هستند. اگرچه نگه داشتن تمام لباس های سفید دشوار است اما سفید نگه داشتن این لباس ها سخت تر است چون به طور مستقیم با بدن در ارتباط اند.

محصولات شیمیایی زیادی در فروشگاه ها به فروش می رسد اما مصرف این مواد شیمیایی موجب بیماری هایی مثل آسم مشکلات عصبی خارش پوست و آلرژی می شود. به همین منظور امروزه محصولات خانگی و طبیعی زیادی برای سفید نگه داشتن لباس زیر ها وجود دارد.

 

بهترین راه و روش شستن لباس های زیر سفید

 

شستن لباس های زیر با لیمو

لیمو ماده ای است که خاصیت زیادی دارد و معمولاً به عنوان نسخه ی طبیعی استفاده می شود به علاوه لیمو خاصیت سفید کنندگی دارد که لباس ها را سفید نگه می دارد به همین منظور آب لیمو را بگیرید و آن را به مواد شوینده اضافه کرده و به طور معمول استفاده کنید. اگر دوست دارید لباس ها را سفید کنید آبلیمو را با آب ترکیب و لباس ها را بشویید سرانجام خواهید دید لک های کوچک لباس هم از بین رفته است. در غیر اینصورت به آبلیمو نمک هم بیافزاید. واجازه دهید تا روی لباس خشک شود و بعد بشویید.

جوش شیرین برای حفظ رنگ در شستن لباس های زیر سفید

این ماده مصرف بهینه ای در لوازم آرایشها و سفید کننده های خانگی دارد و راه موثری برای سفید و ضدعفونی کنندگی لباس ها و بهترین روش برای پاک کردن لباس زیر است.

باید نصف فنجان جوش شیرین را با ماده شوینده ترکیب و مثل همیشه لباس ها را بشویید. برای از بین بردن لک های لباس زیر فقط جوش شیرین را با آب ترکیب کرده تا خمیری به دست آید ، بعد خمیر را روی لک ها بمالید و بعد از 15 دقیقه با آب بشویید تا از بین بروند.

سرکه سفید یکی دیگر از راه های طبیعی برای سفید کردن لباس زیر است. این ماده علاوه بر سفید کردن ، لباس ها را نرم هم می کند. به همین منظور نصف فنجان سرکه را داخل ماشین بریزید به طور معمول بشویید وبعد داخل آفتاب پهن کنید تا بهتر عمل کند.

آسپرین بهترین ماده برای رفع لکه لباس زیر سفید

یکی از روش های موثر برای از بین بردن لک و پک های لباس زیر سفید و برگرداندن آنها به حالت اولیه و روشن، استفاده از آسپرین می باشد.

چند آسپرین خرد شده را به درون ظرفی پر از آب اضافه کنید پس از ترکیب شدن با یکدیگر، لباس های زیر را به مدت 30 دقیقه در محلول آب و آسپرین خیس کنید و سپس با یک شوینده معمولی شستشو دهید.

نکته:هرگز از مواد سفید کننده مانند وایتکس برای شستشو و سفید کردن لباس زیر استفاده نکنید.

 

همکاری فروش - همکاری تجاری چیست؟

آیا می توانید از طریق بازاریابی ( همکاری در فروش ) وابسته درآمد کسب کنید؟ پاسخ کوتاه به این سوال بله است. شرکت های فروش می توانند سود خوبی کسب کنند و شما حتی می توانید به اندازه کسی که تمام وقت کار می کند از خانه خود درآمد کسب کنید. بخاطر داشته باشید که موفقیت با دستیابی به آنچه انتخاب می کنید حاصل نمی شود بلکه با انجام کارهایی که باید انجام شود به طور صحیح و مداوم انجام می شود. این پست را بخوانید تا ببینید همکاری فروش چیست و چگونه می تواند برای شما سودمند باشد. مفهوم اصلی همکاری تجاری هر فعالیتی است که فروش محصول یا خدمات را تسهیل می کند. این کار اغلب توسط افرادی انجام می شود که خود تولید کننده یا صاحب محصول نباشند. تعهد شخصی که قصد کمک به فروش را دارد؛ معرفی محصول کارکردها و برنامه های آن برای ایجاد انگیزه در مشتریان برای خرید یک محصول یا خدمات است. روش های بسیاری برای کار با فروش وجود دارد ، اما بهترین و سودآورترین استفاده از اینترنت است. شما به عنوان یک تبلیغ کننده ، شما محصول را به روش های صحیح تبلیغ می کنید و برای هر فروشی که انجام می دهید ، کمیسیون یا درصدی از فروش دریافت می کنید. همکاری در فروش یک تجارت خانگی ایده آل است ، زیرا برای شروع نیاز به پول زیادی ندارد و نیازی به تولید ، ذخیره و تحویل کالا یا خدمات به دیگران ندارد. در حقیقت ، برای اتصال مشتریان و مصرف کنندگان جدید به مشاغل مختلف ، مبلغی دریافت می کنید.

واقعیت همکاری در فروش چیست؟ همکاری فروش - همکاری تجاری چیست؟

مانند بسیاری از مشاغل مستقر در خانه ، مشکل همکاری در فروش این است که کنفرانس ها و سخنرانی های مربوط به برنامه های ثروت به شما می گویند که می توانید در مدت زمان کمی با حداقل تلاش درآمد کسب کنید. برخی از برنامه های وابسته به شما می گویند که فقط با 3 کلیک می توانید صدها هزار دلار در ماه درآمد کسب کنید. برخی همچنین می گویند که می توانید سایت خود را تنظیم کرده و سپس آن را رها کنید تا حساب بانکی خود را دوباره پر کنید. واقعیت همکاری در فروش مانند بسیاری از کارهای خانگی دیگر است ، تعداد معدودی از افراد وجود دارد که می توانند از این طریق درآمد خوبی کسب کنند ، افرادی هستند که به اندازه کافی موفق هستند تا به اهداف خود برسند و تعداد زیادی هم هستند که پول کمی کسب می کنند. در نتیجه ، سوال اصلی این نیست که آیا شریک فروش واقعاً سود خوبی کسب می کند ، بلکه آیا شما می توانید موفق شوید یا خیر. این بستگی به شما دارد ، اما در اینجا نکاتی وجود دارد که می تواند به شما کمک کند.

طرفداران همکاری فروش همکاری فروش - مزایای همکاری در فروش

همانطور که قبلاً نیز اشاره شد ، جنبه های مثبت زیادی در همکاری در فروش وجود دارد که آن را به یک انتخاب تجاری عالی تبدیل می کند. آنها شامل موارد زیر هستند: قیمت شروع پایین: به اکثر برنامه های وابسته رایگان بپیوندید. در نتیجه ، هزینه های شما معمولاً مربوط به روشهای بازاریابی است که شما استفاده می کنید. تولید محصول یا خدمات ضروری نیست. نیازی به ذخیره و حمل و نقل محصولات نیست. شما می توانید در هر زمان و هر کجا که دسترسی به اینترنت داشته باشید کار کنید. بسته به نحوه فروش برنامه وابسته خود ، ممکن است درآمد منفعل داشته باشید. می توان آن را به یک مشاغل خانگی در حال انجام و یا یک جریان درآمد اضافی اضافه کرد. این ایده آل برای وبلاگ نویسان ، مربیان ، کارآفرینان اطلاعات و هرکسی است که دارای وب سایت باشد.

مخالفان همکاری در فروش همکاری فروش - مضرات همکاری در فروش

کسب درآمد از همکاری در فروش دارای چالش هایی است که عبارتند از: ایجاد ترافیک (بازدید کنندگان سایت) ، که منجر به درآمد می شود ، مدت زمان زیادی طول می کشد. همکاری شما می تواند به سرقت برود. به این ترتیب ، شما برای مراجعه به افرادی که می کنید اعتبار نمی گیرید. نقاب زدن URL می تواند به جلوگیری از این امر کمک کند. همکاری ضعیف می تواند به اعتبار شما آسیب برساند. برای جلوگیری از این اتفاق ، باید مراقب باشید و مشاغل با کیفیتی را برای همکاری با آنها انتخاب کنید. شما هیچ کنترلی بر کیفیت محصول ، خدمات یا نحوه انجام کار خود ندارید. برخی از شرکت ها به شما مبلغی پرداخت نمی کنند. البته روش هایی وجود دارد که می توانید برنامه های همکاری مناسب فروش را انتخاب کنید. وقتی چیزی غیر عادی پیش آمد ، آنها باید درباره موقعیتشان تجدید نظر کنند. شما می توانید مطمئن باشید که بسیاری از افراد این برنامه را تبلیغ می کنند. مشتریان متعلق به معامله گران است. آمار به شما می گوید که چند محصول را فروخته است ، اما در بیشتر موارد شما تصوری ندارید که چه کسی آن را فروخته است. در نتیجه فروش مجدد بازاریابی دشوار خواهد بود.

چگونه در همکاری در فروش موفق باشیم همکاری در فروش - چگونه در همکاری در فروش موفق شویم

همکاری در فروش دشوار نیست ، اما برای دستیابی به درآمد قابل توجهی نیاز به دانش ، برنامه ریزی و تلاش های هماهنگ دارد. در اینجا مواردی وجود دارد که می توانید برای اطمینان از همکاری موفقیت آمیز در فروش خود انجام دهید. با یادگیری در مورد همکاری در فروش و مراحلی که برای موفقیت لازم است انجام دهید. فقط در فروش کالاها و خدمات با کیفیت همکاری می کند. در حقیقت ، بهتر است ابتدا آنها را خریداری کنید تا بتوانید کیفیت آنها را بررسی کنید. در مورد محصول یا خدمتی که تبلیغ می کنید قضاوت خواهید شد. در نتیجه ، شما باید نه تنها بر درآمدزایی ، بلکه بر کیفیت نیز تمرکز کنید. برنامه ای را که در حال کار بر روی آن هستید تحقیق کنید تا دریابید که چه موقع و چگونه پرداخت می شوید. همچنین به دنبال مسائل مهم مالی باشید که به شما کمک می کند تا برنامه خوب باشد. برای فروش مواردی که مربوط به موقعیت شما یا محتوای شما در وب سایت یا وبلاگ شما باشد همکاری کنید. به عنوان مثال ، اگر شما در مورد اسکیت بورد می نویسید ، به اشتراک گذاشتن پیوندهای مربوط به موتور سیکلت یا کیف های جدید ممکن است مناسب نباشد. تبلیغات خود را ترکیب و متناسب کنید تا با لینک های متعدد بازدید کننده خود را آزار ندهید. پیوندهای همکاری که با تصویر همراه هستند ، بهترین نرخ کلیک را دارند. همیشه اتصالات خود را با فروش بازدید کننده روشن کنید. احتمالاً بیشتر بازدید کنندگان درک خواهند کرد که تبلیغات تصویر درآمد برای شما ایجاد می کند ، اما اگر در مورد یک محصول بنویسید و آن را به دیگران توصیه کنید ، برای خوانندگان خود پیامی ارسال می کنید که از آنچه ارسال می کنید ، درآمد کسب می کنید. این امر باعث می شود که شما با خوانندگان خود شفاف و صادق باشید. بازار ، بازار ، بازار. برای لذت بردن از مزایای بازاریابی وابسته و جذب افراد به وب سایت و وبلاگ خود ، فقط روی SEO و رسانه های اجتماعی تمرکز نکنید. دریابید که بازار هدف شما چیست ، جایی که می توانید آنها را پیدا کنید و چگونه می توانید آنها را به سایت خود جذب کنید. لیستی از ایمیل های مردم تهیه کنید. موفق ترین افراد در این نوع فروش از ایمیل استفاده می کنند. این مسئله را نادیده نگیرید ، بازاریابی الکترونیکی می تواند سود شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. استفاده از یک صفحه اصلی و سیستم قیف را برای بازاریابی مشاغل خود در نظر بگیرید. با یک پیشنهاد قانع کننده ، مشتریان بالقوه را به لیست ایمیل خود جذب کنید. به این ترتیب می توانید صفحه ای از محصولاتی را که می فروشید برای آنها ارسال کنید. در سیستم نامه الکترونیکی خود می توانید پیشنهادات رایگان و فروش بیشتری ارائه دهید. موفقیت برنامه بازاریابی وابسته خود را مرور کنید. به خصوص اگر چندین برنامه داشته باشید یا از دیگر انواع تبلیغات مانند Google AdSense برای درآمدزایی استفاده کنید. بعضی اوقات تبلیغات بیش از حد می تواند باعث شود وب سایت شما سطحی به نظر برسد و خوانندگان را تحریک کند. در نتیجه باعث کاهش کارایی شما می شود. قبل از شروع فروش سهام اینترنتی ، مواردی را یاد بگیرید که به شما در موفقیت در بازاریابی کمک می کند. مهمتر از همه ، اگر می خواهید همکاری فروش را به عنوان یک تجارت ادامه دهید یا همکاری فروش را به تجارت فعلی خود اضافه کنید ، بدانید که سریع و خودکار نیست و بدون تلاش کافی کار نخواهد کرد. مانند همه مشاغل خانگی ، شما به یک برنامه روزانه برای درآمدزایی آنلاین نیاز دارید. به طور کلی ، شانس شما برای درآمدزایی از برنامه های بازاریابی وابسته از سایر مشاغل آنلاین اینترنتی بیشتر یا کمتر نیست. موفقیت شما بستگی به این دارد که چقدر می توانید برنامه بازاریابی وابسته خود را عملی کنید.